neckermann.com ervaringen

O<! 6,0 ?
Toon dit cijfer op je website
sl-arrow


Winkels en webwinkels: Webwinkels

Handelspoort 1, 4538 BN, Terneuzen
nl.neckermann.com/
0115 640699

Jouw ervaring

beoordeel !
Service Bewust
Dit bedrijf reageert en luistert naar
ervaringen op Preferenso.nl

Reviews en ervaringen neckermann.com

Neckermann.com is een online warenhuis voor kleding, electronica en andere artikelen. Neckermann reizen is een andere website. Welke neckermann.com ervaringen hebben andere klanten met deze winkel? Laat ook jouw ervaringen neckermann.com meetellen in het totaaloordeel dat bezoekers van Preferenso hebben. Jouw neckermann.com ervaringen, goed of slecht, dragen bij aan het totaalbeeld. Lees op de website de neckermann.com reviews over de service, levertijd en kwaliteit van dit webwarenhuis.

Likereview

0 stemmen

7,6
Avatar

Zeer tevreden.

*____ Preferenso Starter Marijjke (7 ervaringen) op 14 feb 2014

Inmiddels ben ik al 30 jaar klant van Neckermann, tot volle tevredenheid. Zeer snelle levering en het retour zenden gaat ook altijd zonder problemen.

Likeidee

0 stemmen

Avatar
Verbetervoorstel

_____ Preferenso Starter midoe op 21 jan 2014

Stop met het peperdure 0900 nummer en ga service verlenen (zie ook mijn referentie). Dit n.a.v. bestelnummer #200171642.
En zend mijn klantnummer in mijn accountgegevens als jullie dat zo vaak nodig hebben.

Likereview

0 stemmen

3,8
Avatar

Weet erg goed hoe een klant op kosten gejaagd kan worden

_____ Preferenso Starter midoe (5 ervaringen) op 21 jan 2014

1. Levering niet op afgesproken tijd, dus was ik niet thuis. Tel. was niet doorgegeven aan transporteur
2. Nieuwe afspraak gemaakt na heel veel moeite: Levering van verkeerde artikel
3. Wachttijd klantenservice (met afschuwelijk muziekje) 10 minuten, vervolgens doorverbonden moeten worden naar klantenservice (met weer afschuwelijk muziekje) wachttijd 5 minuten, medewerker moet alles, waarschijnlijk met zeer trage computer, nazoeken, nog eens 5 minuten
Totale kosten dus 20 x 0,30 voor N + 20 x 0,10 voor eigen telefoon = 4,80 en dan heb ik alleen nog maar een bak ellende gehad
4. Ruiling kan geen voorkeurstijdstip doorgeven, alleen een dag voor worden afgesproken.
5. Acceptgirokaart (enige mogelijkheid voor achteraf betalen) 0,59
6. Als ik niet wil ruilen dan moet ik de retourkosten betalen

Kortom: Dit was eens maar noooooit weer.

Likereview

0 stemmen

8,6
Avatar

Zeer tevreden

_____ Preferenso Starter Rosanne Weerts Van der Li (1 ervaring) op 18 dec 2013

We zijn zeer tevreden over neckerman.

-,-
Avatar

Kinderbed

_____ Preferenso Starter Sonja witte (1 ervaring) op 01 okt 2013

Kinderbed online besteld met levering binnen 1 week email gekregen van neck dat ze alles goed ontvangen hadden

Mijn zoontje heel fier
1week later niks gehoord van neck en volgens de site kennen ze mij niet dus kan mij niet inloggen
Heb toen naar neck gebeld en kreeg als antw dat het bed rechtstreeks van fabrikant ging komen en dat ze die week nog contact met mij zouden opnemen (ondertussen zoontje teleurgesteld en boos)
Ondertussen weer al een week verder kán ik mij nog altijd niet inloggen ,niks van neck gehoord en nog altijd geen bed
Dus nog maar eens zelf terug gebeld en mijn antwoord was dat de fabrikant met mij ging contact opnemen maar ze wist niet wanneer !!!zoontje zes jaar begrijpt dat niet en is nu boos en teleurgesteld ""leuk""
1:geld wel direct van rekening
2:kan nergens iets nazien
3:leveringstijd(zet deze er niet op als je ze niet kunt waarmaken)
4:van neck geen telefoontje ,geen email NIKS

Likereview

0 stemmen

4,9
Avatar

Heb nooit klachten gehad maar vind het nu echt slecht

_____ Preferenso Starter À Dilg (1 ervaring) op 05 sep 2013

Heb een Eddy wasmachine gekocht na 6 maanden doet de centrifuge het niet meer monteur geweest ging een tijdje goed met extra centrifuge erbij breekt de scoop af nieuwe scoop er in na 2 dagen weer stuk monteur vandaag geweest gaat die zeggen dat ik niet weet hou ik de wasmachine moet laden want daarom doet hij het niet goed vind de servic e zo slecht heb er geen woorden voor was een vastgeklampt nu niet meer

Likereview

0 stemmen

7,5
Avatar

leuke grote-mate-mode

_____ Preferenso Starter jeanette wetzels-Kloet (1 ervaring) op 03 jul 2013

Leuke grote maten kleding voor een betaalbare prijs

Likereview

0 stemmen

7,0
Avatar

redelijk goed

***** Service Expert unco81 (79 ervaringen) op 17 mei 2013

Heel af en toe plaats ik een bestelling bij dit
bedrijf.
Tot nu toe nog geen problemen gehad. Bestellingen zijn correct en worden snel geleverd.

Likereview

0 stemmen

3,5
Avatar

Administratie is een ramp

***__ Service Kenner Dobranoc87 (23 ervaringen) op 16 mei 2013

Aantal keren iets besteld, helaas moesten er wat dingen geretourneerd worden waardoor ik specificaties kreeg waar ik niets meer van begreep. Met als gevolg: bellen en vragen. Langdurig bellen uiteraard en dat ook nog eens naar een 0900 nr. Nooit meer.

6,0
Avatar

Zeer slechte, ouderwetse manier van administratie voeren

_____ Preferenso Starter Ham (3 ervaringen) op 08 apr 2013

Tot 1 j. geleden was ik klant van Neckermann, nu niet meer. Vind dat ze een slechte manier van administratie voeren hebben, voor de klant totaal onduidelijk. Blijkbaar gaan ze er van uit dat de klant hun gedachten (lees administreren) kan ruiken, dat levert onnodig veel verwarring, onnodig dure tel. naar de klantenservice ook (0900 nr.). Als je een groot bestelling hebt gedaan en een deel retour gegaan is, is er niet meer te volgen van de uitdraaien die je ontvangt van de afd. Boekhouding van Neckermann. Dat leidt tot bellen, vragen, weer bellen, weer vragen, enz. Wat dat betreft kunnen ze alleen maar voorbeeld kunnen nemen van Wehkamp = veel betere en duidelijke manier van administreren naar de klant toe.
Ook de zogenaamde gratis verzendkosten is een fabeltje, want dat geldt alleen als je niets retour stuurt, als je dat doet moet je wel de verzendkosten betalen, een dode mus dus.
Al met al is mijn ervaring met Neckermann niet zo positief, was niet verrast toen een paar maanden gelden in het nieuws kwam dat Neckermann heel slecht doet, wat mijn betreft zal ik ze op de NL markt niet missen, er zijn betere.

1 2 37 volgende Volgende

neckermann.com

Handelspoort 1, 4538 BN, Terneuzen

Webwinkels

Bewerk details

Jouw ervaring

beoordeel !

Bedankt voor je cijfer! Deel je mening met anderen.

O<! klaar plaats mijn ervaring

De review over je service ervaring is onderworpen aan onze Algemene Voorwaarden, Beoordelingsrichtlijnen en ons Privacybeleid Als je nog niet bent ingelogd of geregistreerd dan vragen we je dat na de plaatsing te doen.