neckermann.com ervaringen

O<! 4,7 ?
Toon dit cijfer op je website
sl-arrow


Winkels en webwinkels: Webwinkels

Handelspoort 1, 4538 BN, Terneuzen
nl.neckermann.com/
0115 640699

Jouw ervaring

beoordeel !
Service Bewust
Dit bedrijf reageert en luistert naar
ervaringen op Preferenso.nl

Reviews en ervaringen neckermann.com

Neckermann.com is een online warenhuis voor kleding, electronica en andere artikelen. Neckermann reizen is een andere website. Welke neckermann.com ervaringen hebben andere klanten met deze winkel? Laat ook jouw ervaringen neckermann.com meetellen in het totaaloordeel dat bezoekers van Preferenso hebben. Jouw neckermann.com ervaringen, goed of slecht, dragen bij aan het totaalbeeld. Lees op de website de neckermann.com reviews over de service, levertijd en kwaliteit van dit webwarenhuis.

Likereview

0 stemmen

-,-
Avatar

wat een zooitje ruk

_____ Preferenso Starter R van der Graaff (1 ervaring) op 06 okt 2014

heb op 3 augustus matrassen besteld zouden 5 augustus geleverd worden op de dag dat deze geleverd zouden worden moest ik er zelf aan het eind van de dag achter komen dat er helemaal niet geleverd zou worden .
ik ben zelf gaan bellen en de dame aan de telefoon wist niet waarom er niet geleverd zou worden maar ze wist wel dat het niet door ging die dag.
ik heb op advies van haar later die week op 8 augustus terug gebeld en ook toen kreeg ik te horen dat ze nog van niets wisten , ik heb de dame die ik toen aan de lijn had uitgelegd dat ik mensen uit curaÁao over had en dat die nu op een lucht bedje lagen dus ik wilde de bestelling afzeggen.
dat kon ze helaas niet regelen maar ik kon de bestelling aan de deur weigeren dan zou alles goed komen en kreeg ik vanzelf mijn geld terug.
op 25 augustus werden we door de courier gebeld dat ze onderweg waren we hebben toen gemeld dat we de bestelling aan de deur zouden weigeren dat was volgens hun geen probleem en ze bedankte ons dat ze niet voor niets hoefden te rijden het zou verder allemaal in orde komen.
ik heb nu meerdere malen gebeld en de dames aan de telefoon vertellen.ieder x dat er een interne mail word verstuurd daar krijg ik dan wel bevestiging van maar als je dan niets meer hoort en belt krijg je te horen dat ze 2 weken achter lopen omdat het zo druk is bij het klachten team en als je dan eindelijk antwoord krijgt weet je niets anders dan dat je klacht in behandeling is genomen.
daarna zeggen ze dat ze binnen 2 weken antwoord geven maar het eerste antwoord wat ik heb gekregen duur 3 en een halve week.
het is nu 6 oktober en heb mn geld nog niet ik denk dat ik mn rechtsbijstand maar ga inschakelen

Likereview

0 stemmen

1,0
Avatar

Oplichterspraktijken!

_____ Preferenso Starter Marcel1968 (1 ervaring) op 21 sep 2014

Op 22 augustus jl een loopfietsje besteld voor mijn zoontje's verjaardag a75 euro. Na 1 dag al een mailtje gekregen dat e.e.a. niet leverbaar was en dat ik binnen 10 werkdagen mijn geld zou terug krijgen. Daarop snel het fietsje bij Wehkamp besteld, alwaar de wel leverbaar was en direct leverde. Inmiddels zijn we een maand verder en is er nog geen euro teruggestort. Wel zoethoudende mailtjes uiteraard, maar geen enkele actie. Als zoiets bij BOL.com gebeurt heb je binnen 24 uur je geld terug. Na de uitzending van KASSA (dd 21-9-2014) is het me overduidelijk: Neckermann.com zijn uitzuigers en alles behalve van plan zaken netjes op te lossen. Dit kan niet zonder juridische consequenties blijven! Schandalig!

Likereview

0 stemmen

2,9
Avatar

Geen bestelling ontvangen door fout neckermann en leverancier.

_____ Preferenso Starter Ivo82 (1 ervaring) op 06 mei 2014

Afgelopen week nieuw bankstel besteld. Zou vandaag geleverd worden maar de transporteur was uur te laat. Wij via neckermann wel ons nummer achtergelaten zodat ze kunnen bellen. Helaas briefje in de bus gekregen om nieuwe afspraak te maken. Zouden ons ook gebeld hebben, maar helaas heeft neckermann nummer niet goed doorgegeven en transporteur belde daarnaast nog eens naar 0032, wat dus belgiŽ is.
Transporteur kon niet meer terug, was al 100 km verder (knap van ze, binnen 20 minuten met een vrachtwagen 100 km verder zijn). Meteen weer naar Neckermann gebeld, die totaal niet meewerkte. Onbeschofte vrouw aan de lijn die me vertelde dat ik dan de track and trace maar moest gebruiken ( die niet herkenbaar was bij de transporteur). Nou met een pas bevallen vrouw, zonder bank, op tuinstoelen zitten. Moeten maar weer afwachten volgens transporteur die nauwelijks een woord nederlands spreekt. Volgende keer niks meer bij Neckermann. Afspraken komen ze niet na, en gegevens worden niet doorgespeeld. Met de klachten word niks gedaan. Word helemaal niet met transporteur gecommuniceerd. (Hadden makkelijk nog langs kunnen komen)

Likereview

0 stemmen

8,0
Avatar

Tevreden

_____ Preferenso Starter Emile Jacobs (1 ervaring) op 05 mei 2014

Weer een bestelling gedaan met meerdere producten. Erg tevreden over de prijs/kwaliteit verhouding bij neckermann.com en ook een prima service.

7,6
Avatar

Zeer tevreden.

*____ Preferenso Starter Marijjke (7 ervaringen) op 14 feb 2014

Inmiddels ben ik al 30 jaar klant van Neckermann, tot volle tevredenheid. Zeer snelle levering en het retour zenden gaat ook altijd zonder problemen.

Likeidee

0 stemmen

Avatar
Verbetervoorstel

_____ Preferenso Starter midoe op 21 jan 2014

Stop met het peperdure 0900 nummer en ga service verlenen (zie ook mijn referentie). Dit n.a.v. bestelnummer #200171642.
En zend mijn klantnummer in mijn accountgegevens als jullie dat zo vaak nodig hebben.

Likereview

0 stemmen

3,8
Avatar

Weet erg goed hoe een klant op kosten gejaagd kan worden

_____ Preferenso Starter midoe (5 ervaringen) op 21 jan 2014

1. Levering niet op afgesproken tijd, dus was ik niet thuis. Tel. was niet doorgegeven aan transporteur
2. Nieuwe afspraak gemaakt na heel veel moeite: Levering van verkeerde artikel
3. Wachttijd klantenservice (met afschuwelijk muziekje) 10 minuten, vervolgens doorverbonden moeten worden naar klantenservice (met weer afschuwelijk muziekje) wachttijd 5 minuten, medewerker moet alles, waarschijnlijk met zeer trage computer, nazoeken, nog eens 5 minuten
Totale kosten dus 20 x 0,30 voor N + 20 x 0,10 voor eigen telefoon = 4,80 en dan heb ik alleen nog maar een bak ellende gehad
4. Ruiling kan geen voorkeurstijdstip doorgeven, alleen een dag voor worden afgesproken.
5. Acceptgirokaart (enige mogelijkheid voor achteraf betalen) 0,59
6. Als ik niet wil ruilen dan moet ik de retourkosten betalen

Kortom: Dit was eens maar noooooit weer.

Likereview

0 stemmen

8,6
Avatar

Zeer tevreden

_____ Preferenso Starter Rosanne Weerts Van der Li (1 ervaring) op 18 dec 2013

We zijn zeer tevreden over neckerman.

-,-
Avatar

Kinderbed

_____ Preferenso Starter Sonja witte (1 ervaring) op 01 okt 2013

Kinderbed online besteld met levering binnen 1 week email gekregen van neck dat ze alles goed ontvangen hadden

Mijn zoontje heel fier
1week later niks gehoord van neck en volgens de site kennen ze mij niet dus kan mij niet inloggen
Heb toen naar neck gebeld en kreeg als antw dat het bed rechtstreeks van fabrikant ging komen en dat ze die week nog contact met mij zouden opnemen (ondertussen zoontje teleurgesteld en boos)
Ondertussen weer al een week verder kŠn ik mij nog altijd niet inloggen ,niks van neck gehoord en nog altijd geen bed
Dus nog maar eens zelf terug gebeld en mijn antwoord was dat de fabrikant met mij ging contact opnemen maar ze wist niet wanneer !!!zoontje zes jaar begrijpt dat niet en is nu boos en teleurgesteld ""leuk""
1:geld wel direct van rekening
2:kan nergens iets nazien
3:leveringstijd(zet deze er niet op als je ze niet kunt waarmaken)
4:van neck geen telefoontje ,geen email NIKS

Likereview

0 stemmen

4,9
Avatar

Heb nooit klachten gehad maar vind het nu echt slecht

_____ Preferenso Starter À Dilg (1 ervaring) op 05 sep 2013

Heb een Eddy wasmachine gekocht na 6 maanden doet de centrifuge het niet meer monteur geweest ging een tijdje goed met extra centrifuge erbij breekt de scoop af nieuwe scoop er in na 2 dagen weer stuk monteur vandaag geweest gaat die zeggen dat ik niet weet hou ik de wasmachine moet laden want daarom doet hij het niet goed vind de servic e zo slecht heb er geen woorden voor was een vastgeklampt nu niet meer

1 2 37 volgende Volgende

neckermann.com

Handelspoort 1, 4538 BN, Terneuzen

Webwinkels

Bewerk details

Jouw ervaring

beoordeel !

Bedankt voor je cijfer! Deel je mening met anderen.

O<! klaar plaats mijn ervaring

De review over je service ervaring is onderworpen aan onze Algemene Voorwaarden, Beoordelingsrichtlijnen en ons Privacybeleid Als je nog niet bent ingelogd of geregistreerd dan vragen we je dat na de plaatsing te doen.