Preferenso Nieuws

RSSVolg Preferenso's RSS feed hier om up-to-date te blijven over het laatste nieuws.

 

2014-09-19 16:28:53

De Ballonvlucht is gewonnen door mevr. Lassche


J Lassche wint de ballonvlucht met haar review over bel simpel!



Gefeliciteerd van het Preferenso team!



http://www.preferenso.nl/review/534099

2014-07-15 08:52:09

Webcare teams nemen klantreviews over service steeds serieuzer


NIEUWSBERICHT

Webcare teams nemen klantreviews over service steeds serieuzer

Amsterdam,† 15 juli 2014 - Op Preferenso een reviewwebsite over de service van bedrijven is een verdubbeling zichtbaar van het aantal reacties op de reviews door ...
Lees meer...

2014-06-10 16:16:49

Winnende review van de voucher in mei


Dorie Kloppenburg heeft de voucher t.w.v. 50 euro gewonnen met haar review over PostNL!

Is er toch nog iets positiefs aan haar service ervaring, want die was niet positief.

http://www.preferenso.nl/review/532250

Lees meer...

2014-05-27 08:21:03

Slechtste Service awards voor drie telecom bedrijven, Postcode loterij en PostNL


Amsterdam, 27 mei 2014 - Ook dit jaar maakt Preferenso.nl, een reviewwebsite over de service van bedrijven in Nederland, bekend welke organisaties de slechtste reviews kregen over hun service. Een aantal van dezelfde 'suspects' staan opnieuw in de top 5. Een...
Lees meer...

2014-02-20 08:54:57

Winnaars Service Awards 2013 bekend


Persbericht

Goedkoop, goede kwaliteit en beste klantenservice bieden creŽert fans

UnitedConsumers, AllSecur, Bol.com en Simyo beloond met Service Award 2013

Amsterdam, 20 februari †2014†- Ook in 2013 lieten weer duizenden cons...
Lees meer...

2014-02-10 10:50:15

Infographic reisaanbieders

2014-01-15 08:16:10

Travel Counsellors Beste Reisaanbieder 2013 volgens klanten


Travel Counsellors Beste Reisaanbieder 2013 volgens klanten†

Travel Counsellors kreeg het hoogste klantoordeel op Preferenso.nl van alle reisaanbieders tijdens de strijd om de consumenten award. Met een 9,2 (2,18) eindigden zij op de eerste plaats....
Lees meer...

2013-12-11 07:32:54

Ondeskundigheid klantenservice bij zorgverzekeraars grootste ergernis


Ondeskundigheid klantenservice bij zorgverzekeraars grootste ergernis

Amsterdam, 11 december 2013 - Kennis, duidelijkheid en snelheid zijn voor klanten anno 2013 de belangrijkste zaken waar hun zorgverzekeraar aan moet voldoen. Dit blijkt uit de laats...
Lees meer...

2013-10-12 15:53:07

Service Scan: ĎZeurení niet nodig bij verzekeraars


'Zeuren' niet nodig bij verzekeraars

Amsterdam, 10 oktober2013 - Verzekeraars doen het goed qua dienstverlening volgens klanten, zo blijkt uit de meest recente onafhankelijke service scan van Preferenso.nl en Trendbox waarbij 692 beoordelingen zijn ...
Lees meer...

2013-09-11 10:18:00

Wat is de service van tankstations in Nederland?


TrafficRadio en Preferenso deden een actie om zoveel mogelijk meningen te krijgen over hoe het is gesteld met de service op tankstations. Hier is de uitslag:

Uit onderzoek van 380 reviews over tankstations op Preferenso.nl blijkt dat automobilisten ...
Lees meer...

2013-09-07 10:14:34

Review over Intratuin wint voucher van augustus


Rolanda Kikkert wint de 100 euro voucher van augustus met haar review over haar goede ervaring bij #Intratuin http://www.preferenso.nl/review/386975†

Lees meer...

2013-09-02 16:23:20

Actie met TrafficRadio: Carina Wint een tank benzine!



Preferenso en TrafficRadio hadden een actie van 1 t/m 14 september waarmee via een review over de service van een tankstation 100 Euro aan benzine gewonnen kon worden.




Uitslag:†Carina Blok mag gratis tanken - zij won dit ...
Lees meer...

2013-07-01 10:39:26

Marco heeft de Bol.com voucher van juli gewonnen


Marco heeft de Bol.com voucher gewonnen van juni. Gefeliciteerd! Hij heeft gewonnen met zijn review over zijn autodealer: VolvoBuitenweg†http://www.preferenso.nl/review/362697

Heb jij nog een compliment of klacht te delen? Dan maak je ook kans op zo'n voucher!

Lees meer...

2013-06-24 10:18:50

Dikke voldoende voor autobedrijven, maar ĎBeun de Haasí bestaat nog


Amsterdam, 21 juni 2013 - Uit onderzoek van 778 reviews van klanten op service review website Preferenso.nl blijkt dat de meeste Nederlanders tevreden zijn over hun autogarage en autodealer. De autobedrijven en garages krijgen gemiddeld een rapportcijfer van een...
Lees meer...

2013-06-03 12:22:44

Wiebe Rode wint voucher met zijn review over de Postcode Loterij


De winnende review van mei is:

"Toen ik nog niet mee speelde met de postcodeloterij, viel mij op dat mijn postcode regelmatig in de prijzen viel, nu ik mee speel nooit meer ja een keer 5 euro of een bosje bloemen. Volgens mij wel het bewijs dat je met...
Lees meer...

2013-06-03 10:33:33

White paper: HET STIMULEREN VAN ONLINE REVIEWS: INVLOED OP KWALITEIT OF NIET?


HET STIMULEREN VAN ONLINE REVIEWS:

INVLOED OP KWALITEIT OF NIET?



Dr.ir. Peeter W.J. Verlegh

Universitair Hoofddocent Marketingcommunicatie

ASCoR / Departement Communicatiewetenschap, Universiteit van ...
Lees meer...

2013-05-22 10:12:53

Jokken en doofstomme houding bedrijven afgestraft door consumenten


Top 5 ergernissen van klanten en reden tot slechte reviews

Amsterdam, 22 mei 2013 - De loze belofte van een bedrijf en de kwaliteit van de klantenservice zijn de grootste ergernissen in het contact met bedrijven en de belangrijkste reden voor slechte re...
Lees meer...

2013-03-27 10:08:50

Service Scan Supermarkten:Aanbiedingen en euroshopper redding voor Albert Heijn


Amsterdam, 27 maart 2013 - Uit een analyse van 872 service reviews over Supermarktketens op service ervaringen platform Preferenso blijkt dat veel Nederlanders graag boodschappen doen bij Albert Heijn. Albert Heijn wordt nog steeds gezien als een dure supermarkt, ...
Lees meer...

2013-03-09 13:43:25

De ballonvlucht gaat naar Jean


Jean won de prijs van februari op Preferenso. Zij won een ballonvlucht met haar review over Dirk van de Broek in Amsterdam†



Welke supermarkt beveel jij aan of welke niet? En waarom?

Vertel het ons (inloggen kan met Facebook) en m...
Lees meer...

2013-02-04 14:50:42

Winnaars Preferenso Service Awards - Persoonlijke service en doen wat je belooft belangrijkst voor Nederlandse consument


Amsterdam, 4 februari †2013†- Duizenden consumenten beoordeelden in 2012 de service van diverse bedrijven en professionals op Preferenso.nl, een review website over service. Al deze meningen vormen samen de ranglijst †welke bedrijven† het meest †worden aanb...
Lees meer...

2013-01-22 10:19:51

Slechts 7% van de Nederlanders stapten daadwerkelijk over van zorgverzekeraar




Slechts 7% van de Nederlanders stapten daadwerkelijk over van zorgverzekeraar: Bekijk de uitzending op RTL:†http://www.rtl.nl/xl/#/u/64ecfb53-7f74-4137-9dfb-a6f54683b9fb/†

14% wijzigden iets aan de polis. Het aantal overstappers wa...
Lees meer...

2012-12-18 12:36:31

Persbericht: Nationale overstapmaand december zal weinig tot geen effect hebben




Nationale overstapmaand december zal weinig tot geen effect hebben:

Nederlanders tevreden over zorgverzekeraar, telecom- en energieleverancier

Amsterdam, 18 december 2012†- Nederlanders klagen graag over hun zorgverzekeraar...
Lees meer...

2012-12-18 12:33:08

Nieuwbrief november


* Check voor je koopt of je goed zit!

* Nieuw acties en aanbiedingen buttons op Preferenso

* Kerst wint van Sinterklaas

* De winnende reviews





Lees meer...

2012-12-10 10:31:32

Winnende review van de 100 euro voucher in November


De winnaar van de 100 euro Bol.com voucher in november is Jan Henk Timmer met zijn review over Caiway. Gefeliciteerd!



Lees meer...

2012-12-04 12:23:50

Persbericht: Kerstman wint van Sinterklaas




Amsterdam, 3 december 2012 - Nederlanders zijn iets positiever over het Kerstfeest dan over het feest van Sinterklaas. Krijgt het feest van de goedheiligman een gemiddeld rapportcijfer van een 7.0, aan het kerstfeest geven Nederlanders een 7.2. D...
Lees meer...

2012-11-08 11:45:59

Winnende review voor de voucher Oktober!


Ingrid van Dam is de gelukkige winnaar van de bol.com voucher t.w.v 100 euro verloot onder alle reviews in oktober. Zij won hem met haar review over Sunweb

Lees meer...

2012-10-24 10:39:19

Perbericht: Online reisbureaus scoren zeer goed op service bij consument


Amsterdam, 23 oktober 2012 - Uit klantrecensies op Preferenso.nl, een onafhankelijke review site over bedrijven, blijkt dat de service van online reisbureaus net zo goed wordt bevonden als die van traditionele reisbureaus met deskmedewerkers. De online reisbureaus...
Lees meer...

2012-10-12 08:52:09

Prijsvechters onder vliegtuigmaatschappijen worstelen met lage servicecijfers




Amsterdam, 12 oktober 2012 - Er is een duidelijk verschil tussen prijsvechters en gevestigde vliegtuigmaatschappijen als het aankomt op service zoals klanten deze ervaren. Dat blijkt uit†reviews over vliegmaatschappijen†en gemiddelde kwaliteitscijfer...
Lees meer...

2012-10-05 14:33:07

Winnaar bol.com voucher september

Mevrouw Timmer plaatste een review over haar onvrede over PostNL op Preferenso en won daarmee de bol.com voucher t.w.v. 100 Euro, gefeliciteerd!

http://www.preferenso.nl/review/210748
2012-08-20 13:09:22

Service Scan van cafe's: Nederlandse consument: prijskaart in cafť is meer dan billijk

Nederlandse consument: prijskaart in cafe meer dan billijk

Amsterdam, 20 augustus 2012 - De rekening die een consument in een cafe gepresenteerd krijgt is aan de maat, maar wel waar voor zijn geld. Dat is de teneur, kijkend naar reviews over de service van c...
Lees meer...

2012-08-20 13:04:19

Winnaar kappers review bekend

Laura Lescher is de gelukkige winnaar geworden van de kapper voucher 200 EURO met haar positieve review van Brainwash: http://www.preferenso.nl/review/188553

Wil je zien wie de goede kappers zijn en wie niet? Bekijk de lijst en de ervaringen met kappers:
Lees meer...

2012-08-14 11:44:05

Goede studentcommunicatie must voor onderwijsinstellingen Service scan opleidingen en scholen

Goede studentcommunicatie must voor onderwijsinstellingen

Amsterdam, 13 augustus 2012 - Scholen en opleidingen worden vooral beoordeeld op de kwaliteit van de communicatie met hun leerlingen of studenten. Dat blijkt uit de maandelijkse Service Scan op Prefer...
Lees meer...

2012-07-03 16:35:38

Winnaar ballonvlucht

Ruud is de winnaar van de ballonvlucht in juni met zijn review over Simpel!

Lees zijn ervaring: http://www.preferenso.nl/review/177174
2012-06-27 10:34:15

Service Scan: BankenDuurzame banken kloppen gevestigde concurrenten op servicegebied


Duurzame banken kloppen gevestigde concurrenten op servicegebied

Amsterdam, 26 juni 2012 - Nederlandse duurzame banken scoren beter dan de traditionele concurrent als het aankomt op consumentenservice. Dat blijkt uit de tweede maandelijkse service s...
Lees meer...

2012-06-23 13:05:40

Nieuws juni: Verander je oordeel!

Herzie jouw cijfer na contact!

Nieuw op Preferenso is nu de mogelijkheid om na het contact met de organisatie je cijfer te herzien. Dit doe je via de reply knop in je review, daar kun je nu het cijfer herzien en toelichten waarom je dat doet!

Wie...
Lees meer...

2012-06-01 12:54:22

De winnende review van mei

EdBoonie is winnaar van de actie in mei met zijn review over Badinco, hij won de bol.com voucher t.w.v. 100 Euro!

Helaas was zijn ervaring Badinco wel een pijnlijke ervaring.

http://www.preferenso.nl/review/168114
2012-05-29 10:31:31

Nieuwsbrief mei

* Uitslag Service Scan verzekeringen, energie en telecom branche
* Winnaar verbeter acties
* Uitslag verbeter actie van de maand
Lees meer...

2012-05-08 13:13:04

Verzekeringsbranche verslaat telecom-, internet- en energiesector op servicegebied

Preferenso lanceert service scan in klantgerichtheid in samenwerking met Trendbox

Amsterdam, 7 mei 2012 - Nederlandse verzekeringsmaatschappijen scoren gezamenlijk een 7,8 als het aankomt op consumentenservice. Dat blijkt uit de eerste maandelijkse service s...
Lees meer...

2012-05-01 09:41:59

Winnaars actie april bekend

De winnaars van de Diner Cheques ter waarde van 75 Euro zijn geworden:

WillyK en TheNiceFox, zij hadden de meeste stemmen op hun verbeter idee.

De Diner Cheques komen naar jullie toe!


2012-04-12 16:49:10

Nieuwsbrief April: Verbetering

April: Maand van de Verbetering
* Nieuw: Verbetervoorstellen "Meest Gestemd en Meest recent"
* Win een Diner Cheque met je verbetervoorstel
* Verbetervoorstel van de Maand
* 20 mooie complimenten
2012-04-05 11:27:30

20 complimenten aan bedrijven

De maand maart was Complimenten maand en er kwamen heel veel mooie complimenten binnen. Bekijk de winnende 20. De bedrijven die ze kregen kunnen er zeer tevreden mee zijn.

2012-03-01 08:12:27

1 maart: complimentendag ook voor bedrijven

Compliment voor bedrijven stimuleert opstekers voor organisaties

Amsterdam, 29 februari 2012 Op 1 maart is het Nationale Complimentendag en stimuleren we het geven van complimenten. Maar bedrijven delven daarbij vaak het onderspit. Als het niet goed gaat, u...
Lees meer...

2012-02-29 18:59:49

Michael wint 100 Euro voucher met review over TUI

Michael heeft de 100 Euro.bol voucher gewonnen met zijn review over TUI op Preferenso - Gefeliciteerd! en TUI ook trouwens - kreeg een 10!
2012-02-22 10:17:36

Stageplek bij Preferenso.nl beschikbaar Aanvang maart/april

Preferenso is een service vergelijkingswebsite waarop klanten kunnen zien hoe andere klanten de service van bedrijven, organisaties en professionals hebben beoordeeld.

Klanten bepalen hier wie de goede bedrijven zijn en wie niet, ofwel Preferenso is een plat...
Lees meer...

2012-02-07 12:23:37

Preferenso Nieuwsbrief februari

Preferenso Nieuwsbrief

Wie wonnen de Service Awards 2011 en wat was hun reactie? Wie wonnen de 3 Ipads!

http://mim.io/e91942?toolbar=promotions%2Ftoolbar_view
2012-02-01 08:40:04

Winnaars Beste & Slechtste Service Awards 2011

Op 30 januari gaf Preferenso.nl de Beste & Slechtste Service Award 2011 weg aan de winnaars: Herinneringenoplinnen.nl en de Nederlandse Energie maatschappij.

Er is een persbericht en een film uitgebracht van de uitreiking. De winnaar ontving een mooie a...
Lees meer...

2012-01-31 11:37:22

Webwinkel Herinneringenoplinnen.nl wint Beste Service Award 2011

Consument geeft winnaar 9,8 voor dienstverlening

Amsterdam, 31 januari 2012 Herinneringoplinnen.nl, een webwinkel die fotos op canvas afdrukt, heeft maandag 30 januari de hoofdprijs in de wacht gesleept tijdens de eerste editie van De Beste & Slechtste...
Lees meer...

2012-01-04 16:49:02

Persbericht: De Beste & Slechtste Service Award 2011 nadert ontknoping

De Beste & Slechtste Service Award 2011 nadert ontknoping

Stembus voor #fail- en #complimentprijs nog even open


Amsterdam, 4 januari 2012 Preferenso.nl, een online verzamelplaats voor onafhankelijke klantmeningen over dienstverlening ...
Lees meer...

2012-01-03 13:19:50

Winnaar iPad2 van December is Fons Lauwers

Fons Lauwers wint de iPad2 met zijn mening over UPC!

"een schreeuwende in de UPC woestijn"
2011-12-23 10:07:10

Nieuw: Nog beter bedrijven vergelijken op Preferenso.nl met behulp van het algemene cijfer in de categorie

Een rapportcijfer zegt nog meer als je weet wat het gemiddelde is, daarom heeft Preferenso bij alle rubrieken nu ook het gemiddelde cijfer berekend.

De stemming van de klant over de geleverde service in de bewuste branche wordt uitgedrukt met visueel plaatje...
Lees meer...

2011-12-23 09:57:55

Preferenso spreekt over de kracht van de aanbeveling en electronic Word Of Mouth (eWOM) op BNR

Beluister de uitzending op:
http://lnkd.in/tJuC5y


"Preferenso.nl is een website waar consumenten kunnen stemmen op de dienstverlening van een organisatie. Linda Schulte, oprichtster: 'het verschil met Buzzer, is dat bij ons de klant het initiatie...
Lees meer...

2011-12-13 15:14:16

Betere service van Preferenso: Inloggen met Twitter, Facebook en Hyves!

Preferenso maakt het service activisten gemakkelijker, want je kunt nu inloggen met je Facebook, Hyves en Twitter account.

50% van de bezoekers die op Preferenso.nl bij het beoordelingsscherm waren aangekomen en zelfs al wat hadden ingevuld haakte af door de...
Lees meer...

2011-12-06 15:45:46

De winnaar van de iPad2

... is Erwin Fabrie met zijn tandarts beoordeling!
Lees meer...

2011-12-06 15:43:45

De winnaar Ballonvlucht voor 2

...is Mark van Dam (Markezzz) met zijn beoordeling over Hi!


2011-12-01 17:21:19

Preferenso Nieuws December

* Win een Ipad2 met jouw oordelen over de zorg!
* Inloggen en registreren met je Facebook account op Preferenso. Snel en eenvoudig je reviews plaatsen
*Nederlanders klagen minder dan gedacht!
*Zijn jouw oordelen op Preferenso meestal negatief?
Lees meer...

2011-12-01 09:20:25

Inloggen met je Facebook account op Preferenso. Snel en eenvoudig je reviews plaatsen.

Word jij ook gek van die verschillende wachtwoorden op al die verschillende websites? Wij ook! Daarom willen we zorgen dat jij kan inloggen (en registreren) met een wachtwoord dat je goed kent.

We zij nu gereed voor Facebook. Het e-mail adres wat je gebruikt...
Lees meer...

2011-10-26 16:55:00

Preferenso.nl: Nederlanders klagen minder dan gedacht

Bussum, 26 oktober 2011 Nederlanders zijn positiever dan verwacht, zo concludeert klantenplatform Preferenso.nl na onderzoek onder de eigen gebruikers. Driekwart van de Nederlandse klanten (75%) geeft een hoog cijfer aan dienstverlening. Bij 39% van de ruim 3000 beoor...
Lees meer...

2011-09-16 11:02:01

Lizan wint iPad2 met beoordeling over Neckermann

Lizan de Wit heeft deze maand de iPad2 gewonnen op Preferenso.nl met haar beoordeling over Neckermann.com
2011-08-29 13:02:05

Nieuwsbrief Augustus

* Win een iPad2 met je advies
* Aanbevolen airlines (tot nu toe)
* Belang van goede service
* Nieuw op Preferenso: Buzz

2011-08-03 14:09:54

Opbrengst Oxfam Novib door reviews op Preferenso

In Juli heeft Preferenso per oordeel een bedrag gestort voor OxfamNovib en dit heeft 87 Euro opgebracht. Dank aan alle deelnemers!
2011-07-04 07:04:06

Preferenso Nieuwsbrief juli

O< Spaar mee voor geitjes voor families in de 3e wereld

O< Hoe doen vliegmaatschappijen en reisbureaus het?

O< Bedrijven omarmen Preferenso!

O< Nieuw: Twitter Preferenso3

O< Verbeter bedrijven op Preferenso.nl
Lees meer...

2011-07-03 14:24:05

3e Diner Cheque voor review over Postcode Loterij gaat naar Bert

Met de beoordeling over de Postcode Loterij gaat Bert alias "bjamri" leker uit eten!
2011-06-21 19:42:41

2e Diner Cheque gaat naar Jeroen uit Hoofddorp!

Jeroen 'Alias Koffie53' uit Hoofddorp heeft met zijn positieve review over Ben de 2e Diner Cheque van deze maand gewonnen!


Lees meer...

2011-06-15 13:24:49

Preferenso.nl zoekt 2 stagiaires!

Uitdagende dynamische stageplek bij start-up Preferenso.nl

Preferenso is een e-mocracy. Een platform van klanten voor klanten. Hier laten klanten een oordeel achter over de goede en de slechte service van (alle) bedrijven, organisaties en professionals In Ne...
Lees meer...

2011-06-10 17:38:02

1e etentje van Preferenso deze maand is vergeven

Met haar negatieve service ervaring bij Annies heeft Elize de 1e Diner Cheque t.w.v 100 Euro gewonnen deze maand.

Waarschijnlijk gaat zij die ergens anders besteden;)

2011-06-08 12:37:12

Preferenso.nl in op=op rubriek in de Volkskrant

...een consumentencijfer als was het de AEX

"Op=Op krijgt concurrentie van een website voor en door consumenten. U dus. U kunt daar, op Preferenso.nl, aan bedrijven en organisaties duidelijk maken wat u van ze vindt. U, als klant, hoort immers centraal te st...
Lees meer...

2011-06-08 12:07:24

Preferenso in het nieuws: gespot door Frankwatching.com en andere websites

Preferenso was in het nieuws op de volgende websites:

Frankwatching.com

Customer Contact Magazine

Telecommerce

emerce.nl

Customertalk.nl

4onlinemarketeers.nl

ccmonline.nl

essentials-...
Lees meer...

2011-06-02 14:15:58

Preferenso Nieuwsbrief van juni

- Ga jij eten op onze kosten?
- Uitkomst energie Scan
- Nieuw "Verbeter" voorstellen

Klik op de titel om doorgelinkt worden naar de nieuwsbrief


2011-06-01 12:07:43

Winnaar van de iPad2 in mei is bekend!

WINNAAR van de iPad2 op Preferenso.nl is Bas de Kruijf met zijn review over Tele2.

De winnaar is via systeem van adrandom.org geselecteerd!


2011-05-25 16:15:22

PERSBERICHT: Preferenso.nl verbetert dienstverlening door meer transparantie

Volgt bedrijf de klantkoers of de beurskoers?

Bussum, 25 mei 2011 Preferenso.nl maakt zich bekend: een website voor en door consumenten waarop zij bedrijven, organisaties en professionals beoordelen op hun dienstverlening. Consumenten geven een cijfer voor ...
Lees meer...

2011-05-19 15:30:24

Nieuws: Energie is Service Scan van mei

Iedere maand gaat Preferenso een Service Scan starten van een bepaalde branche of groep dienstverleners. Preferenso gaat proberen de bewuste branche of beroepsgroep vooraf hierover te informeren en zal verschillende media gebruiken om de klanten van deze branche te bere...
Lees meer...

2011-03-12 07:55:32

In het nieuws: Interview met Linda op www.thenextwomen.nl

Gisteren gepubliceerd een interview met Linda over de start en het ontstaan van Preferenso.
http://www.thenextwomen.nl/2011/03/columniste-linerchi-kruipt-uit-de-anonimiteit/"> thenextwomen.nl
Lees meer...

2011-03-12 07:52:14

Nieuws: Preferenso opent haar virtuele deuren

Preferenso is gestart gisteren opende zij officieel haar virtuele deuren. Preferenso is een e-mocracy. Een platform van klanten voor klanten. Op preferenso.nl kun je jouw mening achterlaten over de dienstverlening van alle bedrijven, organisaties of professionals zoals...
Lees meer...

Servicegevoel: Goed

Het servicegevoel op dit moment in Alle Rubrieken: 7.1